Thursday, February 18, 2010

TeNTaNG Dia..

BismiLLAH..

Tentang dia yang aku sayang..lama sungguh x dengar khabar..rindu..semalam rindu semakin menjadi-jadi..aku pun hubungi dia..dia membawa satu berita gembira..dia dah tunang..beberapa bulan lagi sudah mahu bernikah..aku gembira sekali..terlalu gembira..ingin menitis air mata..cewah..

Buat kamu yang aku sayang..ingin aku khabarkan satu berita gembira buat kamu..

RasuluLLAH bersabda:
"Seorang wanita yang penuh barakah dan mendapat anugerah ALLAH adalah yang maharnya murah, mudah menikahinya dan akhlaknya baik......."

Sepatutnya kamu boleh tersenyum sekarang..bertuah sungguh menjadi wanita seperti kamu..jeles sungguh pada kamu..huhu..aku rindu kamu selalu..mungkin jarang aku hubungi kamu..terlalu jarang..bukan jarang lagi..sekali sekala pun belum tentu ekoran kekangan masa dan kredit..hehe..maafkan aku..tapi..sehingga hari ini..namamu tetap terpahat kukuh dalam ingatanku..seronok sangat dapat menghubungi kamu semalam..borak-borak ceria seperti dulu2..zaman muda2 dulu..hik3..

doa aku buat kamu..semoga kekal bahagia di dunia dan akhirat..semoga ALLAH memudahkan segala urusan..insyaALLAH..baarokaLLAHu fiik ya ukhti habibuLLAH..

p/s : entri ini khas buat 'orang itu'..dia x bagi nyatakan namanya..hehe..buat 'orang itu', selamat berbahagia..carilah mutiara2 hikmah pada setiap kejadian yang berlaku k..;)

0 luahan: