Friday, May 29, 2009

..aNuGeRaH ke-2..


Alhamdulillah..dapat anugerah..time kaseh Naqiuddin!!macam ABP lak gamoknye rase..huhu~blogger-emoticon.blogspot.com..
tapi 2 r..kene tag..weh Naqiy,asal aku lak y kene neh?????tag 2 mende pn akux tau..haha~.. blogger-emoticon.blogspot.com
jawab je r soklan kat bawah neh..

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.

Wes udah..blogger-emoticon.blogspot.com

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

yang aku tau name die Naqiuddin bin Razali..erk,tol ke weh???kalau salah sowi2..haha~..die dak UIA amek kos ICT..1jun neh die bakal meninggalkan zaman kegemilangan belasan tahunnye!!!haha~..aku sangat sukekan award neh..tapi asal ade tag plak weh????ko saje nak kenekan aku yew naqiy..walaupun aq x tw tag 2 ape,aq saje je marah2..hoho~blogger-emoticon.blogspot.com

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1) aku hamba ALLAH..
2) aku tidak diciptakan melainkan untuk beribadah pada ALLAH..
3) aku ditugaskan untuk menjadi khalifah di muka bumi neh..
4) aku sayang mak aku..
5) aku suke tengok NCIS..
6) aku ahli PKPIM..hehe~
7) aku suka kata-kata neh "jangan sesekali memandang rendah orang lain, pandanglah mereka dengan penuh kasih sayang"..heee~
8) aku sayang semua orang..
9) aku budak UIA..
10) aku bukanlah orangnya yang terbaik dalam banyak hal..

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.blogger-emoticon.blogspot.com
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:

"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

p/s haha~..renung-renunkan..selamat beramal..
blogger-emoticon.blogspot.com

5 luahan:

PutraRocker said...

no guts no glory..taqwa ikhlas..gambate...!!=))pkpim!!!hahaha

innii said...

anda telah berjaya menjadi menjadi orang pertama memberikan komentar anda kepada saya..yeah!tahniah diucapkan!komentar yang penuh semangat sekali!haha~...
tu pun sebab name ko ade kan..haha~

PutraRocker said...

im the first commentor ur blog..really..????thnx...blnja2..hahaahah

innii said...

banyak r hg punya blanja..hg blanja cq r..cq dh edit dh entri cq mgikut sesuka ati hg..hahahahha..XD..

PutraRocker said...

sesukehati hg je noee...hhahhha