Wednesday, May 27, 2009

..Dating..

26hb MEI 2009..

Setelah sekian lama tidak bersua..
Hari ini muncul jua..
Rindu padamu tak tertahan laranya..
Kita bersama berdua ..
Duduk di tepi laut nan indah..
Berbicara soal kau dan aku..
Hanya kau dan aku..
Sambil makan cikedis..

hahahaha...
blogger-emoticon.blogspot.com
Sengal gak aku neh..huhuu..lame x jumoe Qila..salah seorang sahabat karibku..kalau nak citenye kami ni berempat..y lagi dua orang tu x balek cuti lagi..so, kami berdua je la yang keluar berdua-duaan..huhu..laut Pontian menjadi saksi..keh3..blogger-emoticon.blogspot.com

Sebelum 2 nak cite betape uniknye kami berempat neh..blogger-emoticon.blogspot.com
kami terserempak kat sekolah menengah..smk dato' mohd yunos sulaiman..kami sume sekolah rendah lain-lain..aku dak pekan nanas,Qila dak sawah,Purah dak melayu raya,Dayang lak dak parit haji adnan..ini kisah kami berempat..hak3..
blogger-emoticon.blogspot.com
kami mule betol33 rapat mase tingkatan3..mase 2 aku paling rapat dengan Qila..duduk sebelah die dari tingkatan 2 kot sampai 5..terima kasih Tuhan..X)..tq gak kat yana yang soh kitowang dok b2 mase tingkatan 2 dulu..huhu..dengan purah n dayang lak cite len.huhu..rapat punye rapat punye r rapat,name kumpulan kami Syalin Saizah..huhu..kalau ade event pape,ayat kawan2 kitowang,aih mane la 4 sahabat 2..x pn,ha,2 4 sahabat 2 dh dtg..huhu..klu ktowang x b4 mmg agak aneh..tp skrg x aneh dh sbb sume blaja tmpt lain2..Qila baru pas form6 dan merupakan pelajar terbaik sekolah..tahniah..Purah kat UITM Dungun n Dayang kat Politeknik JB..aku di mane???haha..kami berempat memang pantang jumpe..asal jumpe je pasti nak gelak..haha..hari 2 jumpe Qila,dah lame die x mengekek cam hari 2 katenye..huhu..terharu biru rasenye..huhu.. blogger-emoticon.blogspot.com

Sambung balek cite dating 2..dating punye dating punye dating..lepas amek IC baru,aq dgn qila merempit ke tempat keje Opet..ujan pn turun..huhu..Opet kebosanan nampaknye..tempat keje die mmg membosankan pn..huhu..borak2 dgn opet..tanye kaba..opet dgn qila dak lompat..kire adik2 r ni..huhu..adik2 pn bijak kot..nk cite psal opet?nme sbnar dy Taufiq..2 je..haha..die skrg blaja kt Politeknik Penang..la ni tgah praktikal le 2..pkai orang dalam untuk dapat kat Jhor..huhu..apo nak dikato..Opet sempoii..die x suke kapel2 neh..cayalah Opet!haha..dak2 kelas kami dulu kini dan insyaALLAH selamanya rapat..rapat yang berbatas k..thats why la i g melawat Opet di tempat praktikalnye.huhu..slacknye Opet neh dy melokok..depan kitowang lak 2..aiyak..pe lg..ayatku padamu "weh,ko nak mati sorang2 r..ape ajak kami skali neh.." hahaha~islinda mmg bgitu..Opet knal dh..hahaha..aku harap sangat y Opet terasa..hahaha..blogger-emoticon.blogspot.com

Pas 2 Qila dilanda kelaparan..kami pn meninggalkan opet terkapai-kapai kebosanan di tempat kejenye dan kami g makan..ajak opet makan xnk..dy tkot aq soh dy belanja makan..hahaha..

Dah kenyang g shopping kat Pasarayaku...la..la..la..

Pas puas shopping(beli barang x banyak pun.hahahaha..) kami pn meneruskan agenda untuk berdua-duaan di tepi laut..sebelum 2 g masjid solat Zohor dulu..leh lak terserempak dengan cikgu Mas Hoji..ade ke bliau kate kami ber2 ni banyak mulut dulu..huhu..xpe2..sayang cikgu..alhamdulillah cikgu masih mengingati kami..huhu..pas solat , kami dating di tepi laut Pontian..yeah..sambil makan jajan..haha..banyak tol cite.tgah sibuk pot pet pot pet...tibe2 Azlinda dgn Deqni mesej ajak bincang pasal reuinion..ok jah..jom2..rempit lagi g Pak Khalib..jauh 2..huhu..blogger-emoticon.blogspot.com

Sampai kat umah Azlinda..borak punye borak punye borak sambil tunggu Deqni..sampai r x banyak pun cite pasal reunion..hahaha..Linda banyak tanye pasal PKPIM sebab die tengok aku aktif sangat dgn PKPIM..huhu..aq ape lagi..jawab je r..pas 2 die kate aku dah cam orang politik..hahaha..banyak la..die tanye PKPIM sokong ane?aku jawab,kami selaku pelajar,sokong ane yang betol je..hu..kami non-partisan..x terikat..bkn x terlibat k..pas 2 dy wat kesimpulan yang PKPIM ni atas pagar..huhu..xpe la..aku lak wat kesimpulan sendiri..

sebagai mahasiswa, kite x perlu lagi terikat dengan mane2 parti politik supaya skop penilaian 2 menjadi lebih besar..kite penentu corak politik mase akan datang dengan meneliti corak politik mase kini..yeah~..blogger-emoticon.blogspot.com

Pas 2 Deqni pn smpai..kitowang borak lg..cite reunion x mule2 lpn.hahaha..lame x jumpe..rindu..banyak bende nk cite..dowang sume bru lpas form6..sume pelajar terbaik skola..cayalah korang!blogger-emoticon.blogspot.com..dowang baru lepas temuduga untuk ke IPTA..aku doakan korang dapat yang terbaik k..sayang korang..huhu..blogger-emoticon.blogspot.com

Borak punye borak punye borak timbullah cite yang sekarang ni musim sume olang putus cinte..huhu..alhamdulillah..sejak aku masuk UIA neh,pemikiran aku lain skit..kapel 2 HARAM..aku pegang sampai skrg..cumenye aku x dpt nak jelaskan kat sahabat2 di sini..sbb aku tau perasaannye orang bercinte neh..bukan mudah..cewah..hahahaha...jadi,stand aku,aku tidak menyokong dan tidak pula membangkang atas perkapelan mereka..sampai satu tahap..sebenarnye aku dah bosan dengan isu kapel ni..argh~..blogger-emoticon.blogspot.com..aku doakan sahabt2ku dapat seperti ape y aku dapat setelah keluar meninggalkan bumi Johor neh..timbalah pengalaman sebanyak mungkin k..jadikan perjalanan hidupmu seindah-indahnye..blogger-emoticon.blogspot.com

Mesyuarat memutuskan untuk aku menghubungi kawan-kawan..mesyuarat selesai jam 6 ptg..abang fais pun dah msg soh balek tolong mak..katenye mak y soh balek..elehh..ye la 2..x abesh2 dengki dgn aku..blogger-emoticon.blogspot.com

p/s : isu PKPIM masih lom terhenti di situ..esok Linda nak jumpe untuk bertanye lebih lanjut mengenai PKPIM..ade yang berminat katenye..huuhuu~..

0 luahan: