Monday, November 30, 2009

HEWI aktivis..yeah~..

Kenape aku suke provoke lelaki..ye..suke memperkecilkan mereka..aku suke buat keje dorang..sebab..dorang lembik!ye..ramai lelaki yang aku kenal sekarang..lembik!tau control macho je tapi habuk pun tarak..asal r islinda ni kasar sangat..woo..aku sememangnya dibesarkan dalam suasana kasar yang lembut..sebab tu r aku dengan laki kasar,dengan perempuan lembut..heheh..abang2 aku?perfect!perfect bab2 fizikal..yang penting dorang x akan kate “abang pun manusia biase”..huh..escapism untuk x buat keje..pantang lelaki lembik!aku sekolah biase..lelaki kat sekolah aku yang ‘lembut’ pun x lembik tau x..keje2 berat sume selalunye dorang yang akan buat..see?aku dibesarkan dalam kalangan lelaki yang perfect!maksud aku bab fizikal k..sedikit sebanyak kene juge kat aku..huh..

Ramai juge yang aneh sebab aku nampak lembut walaupun aku sorang perempuan dalam adik beradik..haha..tang ni yang eden sogannyo..lame juge aku fikir akan sebabnye..pap!bingo!aku dah tau dah sebabnye..dikelilingi abang2 yang memang protect adik perempuan die neh sehabis baik akan menghasilkan adik yang x kasar kerana die dah merasakan diri die berada di zon yang selamat di bawah lindungan akta 4 orang abang dan seorang adik lelaki dan x perlu untuk megikut jejak mereka..em..secara psikologinye cam tu la..okeng?

Tapi masalah timbul apabila die bertemu dengan lelaki2 lembik setelah sekian lame dilindungi lelaki2 perkasa..die culture shock!!!!!!!!!!hahahahahaha..

p/s: kalau lelaki dulu..pantang dicabar, keris jawabnye..
kalau lelaki sekarang..pantang dicabar, escapism je kejenye..

0 luahan: